the-sims

Beslist.nl - Vergelijk Sims spellen uit het ruime assortiment en bestel direct goedkope aanbiedingen!
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp 
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > The Sims 1 > Sims 2 -- spullen (kleding) maken/downe
  Mandy  1. Geplaatst op 28 december 2004 om 15:12 uur     quote nieuw bericht email edit 

Ik heb op o.a. http://www.thesimsresource.com/ gezien, dat je kleding kan downe. Weten jullie nog meer sites, om gratis kleding te downe??

En ff een andere vraag..waar komt die kleding vandaan. Waarschijnlijk zelf gemaakt, maar hoe??

Laura  2. Geplaatst op 05 juli 2005 om 17:29 uur     quote nieuw bericht email edit 

je kan bij www.simsnetwork.com gratis kleding en andere dingen down.
het zijn leuke dingen

heb wel eens gehoord dat je met simsbodyshop zelf kleding kan maken maar weet niet of het waar is

groetjes laura

Sims_freak !  3. Geplaatst op 08 juli 2008 om 12:32 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hey !

Ik speel nu al jaren de sims 2 en ik heb alle uitbreidingen en
accesoires !
Maar ik heb gehoord dat je zelf je kledij kunt maken !
Zoja , moet je dan iets downloaden ?
Zoja , wat ?
Als je het niet moet instaleren van een site , hoe moet je het dan doen ?

Bedankt bij voorbaat !

R-girl  4. Geplaatst op 08 november 2008 om 11:45 uur     quote nieuw bericht email edit 

hoi!

Als het goed is heb je bij de sims 2 ''de sims 2 bodyshop'' zitten. Die vind je door bij start->programma's->EA games->de sims 2 [laatst geļnstalleerde uitbreiding''-> de sims 2 bodyshop.

dan moet je als die geopend is de instructies volgen. Als je er niet uitkomt, moet je op google.nl zoeken met het trefwoord the sims 2 bodyshop clothes tutorial

alsjeblieft!

Eva  5. Geplaatst op 12 december 2009 om 11:05 uur     quote nieuw bericht email edit 

Ik heb een vraag.
ik las dat jij al 2 jaar sims 2 speelde en met sims accessories
hoe donwload je dat legaal zegmaar?
en hoe open je het?

alvast bedankt.
x

Melodie  6. Geplaatst op 24 januari 2010 om 15:28 uur     quote nieuw bericht email edit 

weet iemand een goeie site om spullen te downloaden voor de sims 2
Alvast bedankt

L&g  7. Geplaatst op 13 mei 2011 om 16:27 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 24 januari 2010 om 15:28 schreef Melodie het volgende:
weet iemand een goeie site om spullen te downloaden voor de sims 2
Alvast bedankt

Op www.breidesims.nl

Hartelijk gedaan !!!

Ik weet deze vragen allemaal!!!

Charlotte  8. Geplaatst op 17 juli 2011 om 18:17 uur     quote nieuw bericht email edit 

Hallo allemaal ik zou graag eens kledij ontwerpen op de sims2 ik heb de body shop sms2 al eens geopend maar ze zeggen dat je kleding kan ontwerpen maar hoe doe je dat dan? alvast bedankt!

Sanne  9. Geplaatst op 05 september 2011 om 14:54 uur     quote nieuw bericht email edit 

QUOTE:
Op 17 juli 2011 om 18:17 schreef Mandy het volgende:
Ik heb op o.a. http://www.thesimsresource.com/ gezien, dat je kleding kan downe. Weten jullie nog meer sites, om gratis kleding te downe??

En ff een andere vraag..waar komt die kleding vandaan. Waarschijnlijk zelf gemaakt, maar hoe??

ik heb die site geprobeert maar hoezo zitten die kleren niet in mijn spel ?

Ga naar:

Inhoud : Kristof
Suggesties voor deze pagina? Klik hier
© 2000-2014 - Startkabel.nl - disclaimer cookiepolicy