the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp verwijderen uit favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > sims 2 instalatie code
  Liisaa  1. Geplaatst op 25 januari 2006 om 16:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

wiieee heeft alsjebliiieft iik dank je z0 erg als je het hebt de insatalatiie code van sims2 ik ben dat boekje kwijt :'( en nuu kan ik hem niet instaleren en ik wil hem zo graag spelen x my

Peter  2. Geplaatst op 26 januari 2006 om 06:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

code van de sims 2:

H5PX-JQXQ-DCMY-VM36-HXCA link: http://www.simsplace.nl

alsjeblieft.

Peter  3. Geplaatst op 06 februari 2006 om 12:45 uur   quotenieuw berichtemailedit 

wie heeft asjeblieft de instalatie code van sims hot date ik heb het zo lang geleden gekocht en k wil hm weer eens spelen maar ben me boekje kwijt

Dennis  4. Geplaatst op 09 februari 2006 om 19:46 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wie weet wat de sims deluxe edition orzenelen code is ??
Wie dat weet is en dan ben ik ook blij
Groetewn dennis

Frederick  5. Geplaatst op 19 april 2006 om 15:16 uur   quotenieuw berichtemailedit 

weet iemand waar ik de sims 2 gratis kan downloaden

Massa  6. Geplaatst op 05 mei 2006 om 14:39 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 26 januari 2006 om 06:27 schreef Peter het volgende:
code van de sims 2:

H5PX-JQXQ-DCMY-VM36-HXCA link: http://www.simsplace.nl

alsjeblieft.

tanx he voor de code

A.m  7. Geplaatst op 08 mei 2006 om 22:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik begrijp er niks van. Er staan genoeg serial numbers op internet, maar hij blijft zeggen dat het nummer niet correct is. De nummers die ik op internet vind zijn ook steeds 4 series van 4, terwijl het volgens de installatie 3 keer een serie van 6 moet zijn en dan nog een serie van 4.
HELP!!!!

Tamara  8. Geplaatst op 09 mei 2006 om 18:15 uur   quotenieuw berichtemailedit 

dit is een leuke site kom er graag ff op kijken als ik probleem met sims heb maar na de coden dan kom ik nie veder weet jij wat het is

Gyu  9. Geplaatst op 28 mei 2006 om 11:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Meliissa  10. Geplaatst op 15 juni 2006 om 16:46 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heejj
heeft er iemand noG meer sims2 instal codes
ik hebe r al zoveell geprobeert maar geen 1 daarvan wil et doen
wie komt gaat me ff uit de brand helpen
pleassszzz >??!!!
BEDANKT HEA !!
xx.Meliissa !!

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 74, 75, 76, 77, 78

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X