the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > Overige / Off-topic forum > Grafische kaart: NVIDIA GE FORCE 4200 TI
  Kimberley  1. Geplaatst op 29 mei 2005 om 10:26 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo

Graag wil ik me een nieuwe grafische kaart aanschaffen, omdat met mijn oude kaart niet alle functies in the sims 2 goed functioneren. (zoals de gladde randen, en de optie 'speciale gebeurtenissen' want bij een speciale gebeurtenis krijg ik geen filmpjes, en dat ligt allemaal aan mijn oude grafische kaart)
en NVIDIA GE FORCE 5200 TI kan ik me helaas niet aanschaffen, daar mijn moederbord ook al niet meer zo jong is, en omdat NVIDIA GE FORCE 5200 TI er bijgevolg niet op past.

Maar nu de hamvraag: Zijn hier mensen die ook een NVIDIA GE FORCE 4200 TI in gebruik hebben en waarbij hun spel goed functioneert (mooi, scherp gras, en kiezelsteentjes etc, de gladde randen optie aan kunnen zetten etc...)

op voorhand bedankt!

Angela  2. Geplaatst op 28 december 2005 om 21:07 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heeft iemand voor mijn de instalatie code van de thesims2studentenleven
en de instalatie code van de sims2nachtleven alvast bedankt en een pretigge feest dagen en een gelukkig nieuwjaar 2006

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X