the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > Sims 2
  Elize  1. Geplaatst op 04 juni 2005 om 19:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

wie o wie kan mij helpen.. ik heb heel lang gewacht op de sims 2 en nu heb ik hem eindelijk, klopt die code niet!!
als jij de code weet, wil je hem dan alsjeblieft mailen!?!?!?!???
alvast bedankt!!! link: http://www.simsplace.nl/forum

Janneke  2. Geplaatst op 04 juni 2005 om 22:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Welke code wil je of heb je nodig??????Waar moet je hem voor gebruiken?

Groetjes janneke (ben een echte simfan ,dus ik denk wel dat ik je kan helpen.)

Webmaster  3. Geplaatst op 11 juni 2005 om 14:48 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Alle Serienummers zijn verschillend.
Ga eens naar deze site, daar kun je contact vinden met ea:
http://www.eagames.nl/pages.view.asp?id=648

Lisette  4. Geplaatst op 22 juni 2005 om 21:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heeej,
Ik heb sinds kort de sims 2 studentenleven...
maar toen ik klaar was met mijn eigen studentenhuis bouwen kwam ik er achter dat je het aleen kon kopen en GEEN kamer huren!! Is er iets speciaals wat je moet doen voordat je er WEL een kamer kan huren? Is er iemand die me dit kan vertellen...

Sandra  5. Geplaatst op 25 juni 2005 om 10:40 uur   quotenieuw berichtemailedit 

wie heefd er de sims voor op de xobox ik heb
urbs sims in the city
sims erop uit
en the sims

Slim Shady  6. Geplaatst op 26 juni 2005 om 15:21 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heeft iemand codes van het spel the urbz? ik weet het past niet bij deze topic maar toch vraag ik het even.. alvast bedankt .. grzz

Edit webmaster op 28 juni 2005:
Hoort inderdaad niet in dit topic. Ga dus snel eens naar je eigen topic, daar heb ik een link voor je geplaatst.
Link van jouw topic: http://the-sims.startkabel.nl/forum/?id=40291&msg=1⊂=1

Anne  7. Geplaatst op 27 juni 2005 om 16:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

wie weet de code voor meer kleren

Rianne  8. Geplaatst op 30 juni 2005 om 11:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo, ik heb sindskort sims 2 maar ik kan geen muren bouwen! kan iemand mij misschien helpen??????? heel erg bedankt alvast

Jef  9. Geplaatst op 02 juli 2005 om 12:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 04 juni 2005 om 22:41 schreef Janneke het volgende:
Welke code wil je of heb je nodig??????Waar moet je hem voor gebruiken?

Groetjes janneke (ben een echte simfan ,dus ik denk wel dat ik je kan helpen.)

heej ik hade een vraag hep je oke codes van sims 2??? of nie

Jaimy  10. Geplaatst op 06 juli 2005 om 16:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik heb de sims 2 al een tijdje maar niet meer gespeeld .. ik ben het boekje kwijt..kan iemand mij misschien helpen aan een @!#$? mail het plz ff thnx

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 12, 13, 14, 15, 16

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X