the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > Sims 2
  Thaltje  111. Geplaatst op 08 augustus 2007 om 22:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

je moet de taxi bellen

Diego  112. Geplaatst op 17 augustus 2007 om 17:48 uur   quotenieuw berichtemailedit 

[quote]Op 30 juli 2007 om 16:39 schreef Vraagje? het volgende:
hey weet er iemand hoe je moet gaan winkelen bij de sims 2 op de playstation . please ik zit namelijk vast

ik weet hoe dat komt, je hebt geen geld om de playstation is ere geen winkel in de sims 1 koop een koelkast en doe die open kijk daar 1s in en als het niet gaat ga dan gaan werken

Diego  113. Geplaatst op 17 augustus 2007 om 17:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 30 juli 2007 om 16:39 schreef Vraagje? het volgende:
hey weet er iemand hoe je moet gaan winkelen bij de sims 2 op de playstation . please ik zit namelijk vast

ga in de koelkast kijken daar vind je eten
zoniet ga gaan werken voor wat geld (voor playstation 2 )(sims 2)

Green Day 94  114. Geplaatst op 19 augustus 2007 om 10:13 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heeey,

Ik heb de code nodig voor Sims 2 Deluxe Edition. Heb lang gezocht maar kon em nie vinden.

Heeft iemand die code voor mij? (dit mag op dit forum gevraagd worden hè?)

GreenDay94

Jet  115. Geplaatst op 01 oktober 2007 om 14:40 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi
ik ben op zoek naar de code van sims 2 op reis
wie kan me helpen?

Help Mij  116. Geplaatst op 03 oktober 2007 om 14:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik heb een probleem ik weet niet hoe ik bij de sims twee op de playstation naar andere huizen of kavels gaat en hoe je ingredienten kunt KOPEN wie mij kan helpen stuurt een mailtje thanks naar
glennbrughmans@skynet.be en weete nog goeie tips of cheats stuur ze maar door he thaks...

glenn

Claudiaa  117. Geplaatst op 14 oktober 2007 om 11:19 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Héj allemaaal ...
Ik heb een raar probleeem !
Mijn sims willen niet meer ouder worden ik heb het al gebprobeert met de code aging on/off ma da wilt ni werke...
Ma das egt ni tof nimeer ...

Kan iemand mij helpe ..
Groetjes Claudia

Maty  118. Geplaatst op 20 oktober 2007 om 09:44 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik heb @!#$ van sims2 pets en van sims2 studentenleven ik ben beude boekjes kwijt

K En D  119. Geplaatst op 24 oktober 2007 om 17:19 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik heb even een vraag, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik speel sinds net het spel sims 2 en voordat ik het spel geinstalleerd heb heb ik op nederlands geklikt, maar in het spel praten ze helemaal geen nederlands, ik versta ze helemaal niet, weet iemand hoe dit kan en hoe ik dat moet veranderen?

..  120. Geplaatst op 28 oktober 2007 om 14:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 24 oktober 2007 om 17:19 schreef K en D het volgende:
Hallo,

Ik heb even een vraag, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik speel sinds net het spel sims 2 en voordat ik het spel geinstalleerd heb heb ik op nederlands geklikt, maar in het spel praten ze helemaal geen nederlands, ik versta ze helemaal niet, weet iemand hoe dit kan en hoe ik dat moet veranderen?

Ze brabbelen maar wat, tja dat is nou eenmaal Sims taal. niks aan te doen.

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 12, 13, 14, 15, 16

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X