the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > Sims 2
  Celine!  141. Geplaatst op 07 maart 2009 om 21:13 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 24 oktober 2007 om 17:19 schreef K en D het volgende:
Hallo,

Ik heb even een vraag, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik speel sinds net het spel sims 2 en voordat ik het spel geinstalleerd heb heb ik op nederlands geklikt, maar in het spel praten ze helemaal geen nederlands, ik versta ze helemaal niet, weet iemand hoe dit kan en hoe ik dat moet veranderen?

de sims praten sim taal dat kan je niet veranderen

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Celine! op 07 maart 2009 om 21:17:49

Celine!  142. Geplaatst op 07 maart 2009 om 21:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 04 september 2005 om 16:20 schreef Roos het volgende:
[..]

Omg, jij bent een n00b zeker? Wij willen hier geen n00bs, dus weg jij of ik neem contact op met de beheerder van deze site!

Nu back ontopic>>

Lieve schat deze site is opgericht voor vragen over sims 2 om het spel leuker te maken niet om et spel te spelen daar heb je de cd voor.. niet zo dom doen dus

Doeitjs

Celine!  143. Geplaatst op 07 maart 2009 om 21:39 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 06 februari 2009 om 20:07 schreef Sjanneke het volgende:
hoii

ik heb een vraagje over sims 2
hoe verwijder je poppetjes (waar je mee speelt)
Ik moet het weten

Want 2 poppetjes van mij zijn
maar dat meisje dan heeft al verkering maar hij woont bij mij in huis
Klinkt raar (dat poppetje die man heb ik ook zalf gemaakt) maar zou iemand mij kunnen helpen hoe ik zo poppetje kan verwijdern?????????

stuur snel terug
Hallootjes, je moet gewoon een klein kamertje maken zonder spullen erin en dan shift+ctrl+c en dan in dat vakje wat er dan komt move_objects on intypen dan kan je de sim die je wilt verwijderen oppakken en in dat kamertje neerzetten dan moet je gewoon doorspelen en dan gaat dat poppetje vanzelf dood

Doeitjs

Dieuwkje  144. Geplaatst op 06 juli 2009 om 17:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo

Als je geen sims hebt of de sims 2,3 kun je ze dan ook downloaden zonder CD-ROM

Graag geef antwoord

Shady  145. Geplaatst op 12 oktober 2009 om 18:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wat is de code van de sims levensverhalen en/of dierenverhalen?

Anoniem  146. Geplaatst op 25 februari 2010 om 12:07 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ken een paar cheats.

Maxmotives: Je sim wordt gelukkig.
Forcetwins: Je sim krijgt een tweeling.
Motherlode: Je gezin krijgt 50.000.-(Voer in op de kavel.

Juultje  147. Geplaatst op 28 april 2010 om 18:37 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Haai iedereen,,

ik weet niet of het kan maar ik moet voor morgen de code hebben van studentenleven. ik heb het uitgeleend aan een vriendin alleen ik ben het boekje helemaal kwijt

Please help me??

Xxxxxxx

Aniek  148. Geplaatst op 07 juni 2010 om 15:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

HELP

Als ik de sims wil installeren( originele cd) En ik doe numer 1 erin krijg ik een fout , iets van fout met kopieren van : ...............

Dusja HELP

Xxx

Melina  149. Geplaatst op 28 juli 2010 om 13:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi alle codes van the sims2 werken niet hebben jullie nog een code

Anoniem  150. Geplaatst op 22 december 2010 om 18:58 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik heb in sims 2 studentenleven een huis gebouwt , maar ik dacht dat het
een studentenhuis ging zijn . dat was dus niet zo nu heb ik het opgeslaan en als je er op klikt kan je het enkel huren .
wat moet ik doen help me , want het is net zo mooi ... zat er zeker 2 uren aan te werken
stuur zeker terug want ik ben ten einde raad !!!

groetjes anoniem xxx

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 12, 13, 14, 15, 16

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X