the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > Sims 2
  Miriam  11. Geplaatst op 21 juli 2005 om 19:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 25 juni 2005 om 10:40 schreef Sandra het volgende:
wie heefd er de sims voor op de xobox ik heb
urbs sims in the city
sims erop uit
en the sims

Miriam  12. Geplaatst op 21 juli 2005 om 19:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 22 juni 2005 om 21:17 schreef Lisette het volgende:
heeej,
Ik heb sinds kort de sims 2 studentenleven...
maar toen ik klaar was met mijn eigen studentenhuis bouwen kwam ik er achter dat je het aleen kon kopen en GEEN kamer huren!! Is er iets speciaals wat je moet doen voordat je er WEL een kamer kan huren? Is er iemand die me dit kan vertellen...

Als je naar de mode bouwen gaat kan je kiezen uit verschillende soorten huizen. Daar staan verschillende studentenhuizen, klaar voor gebruik. Je kan dus helaas niet je studentenhuis helemaal zelf maken. Je kan hem pas veranderen als een sim er een kamer huurt.
Succes

Ann-sofie V..  13. Geplaatst op 23 juli 2005 om 11:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik probeer the sims superstar te installeren. Heb ik daarvoor de originele sims nodig of kan het ook met the sims deluxe edition?

Anna Oppedijk  14. Geplaatst op 23 juli 2005 om 12:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi ik kan je wel helpen met de code misschien wil deze code wel
2xas-7zhb-dagf-mpa9-eyeb ik hoop voor je dat die werkt en stuur ff een emailtje terug op (annaoppedijk@hotmail.com) oke dus laat me het ff weten 0ke

Anna Oppedijk  15. Geplaatst op 23 juli 2005 om 12:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heey weet je niet hoe je een kamer kan huren nou kijk als je een bruine deur van een kamer hebt klik je op die deur als je leeft en dan staat er deur opeisen en dat doe je dan en dan is die kamer van jouw en je kan als je er weer op klikt dan kan je ook de deur op slot doen en dan kan niemand meer in jouw kamertje komen alleen jouw poppetje snapje

en ik hoop dat je hier wat van hebt en laat ff weten als het wel of niet werkt op mijn email adres genaamd (annaoppedijk@hotmail.com)

Daisy  16. Geplaatst op 24 juli 2005 om 17:04 uur   quotenieuw berichtemailedit 

de code is rosebud.typ eerst ctrl en shift en c tegelijk in en daarna typ je rosebud in.
veel plezier met de sims

(help Mij P..  17. Geplaatst op 27 juli 2005 om 13:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

weet iemand 0f je een 3D card n0dig heb v0or sims2?
want mij c0mputer heeft geen 3D card help mij plz want iiCk wil graag sims2 en als iiCk het k0opt en als je dan een 3D card n0dig heb dan heb iiCk hem v0or nix gek0cht
als je me helpt erg bedankt en als iiCk iemand dan kan helpen d0e iiCk het
want iiCk weet het echt nie

Sharona  18. Geplaatst op 27 juli 2005 om 13:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

weet iemand waar je de sims2 kan downloaden?

Sharona  19. Geplaatst op 27 juli 2005 om 13:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

weet iemand waar je de sims2 kan downloaden?

Juul  20. Geplaatst op 06 augustus 2005 om 18:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heayy..
alluhmaal...

ik heb ook sims maar ik wil graag een tweeling maar ik weet niej wat voor code je daarvoor heb als iemand diej code weet wil diej gene mij dan mailen

kuzz juul

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 12, 13, 14, 15, 16

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X