the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > Sims 2
  Kristof  21. Geplaatst op 07 augustus 2005 om 09:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 06 augustus 2005 om 18:06 schreef Juul het volgende:
heayy..
alluhmaal...

ik heb ook sims maar ik wil graag een tweeling maar ik weet niej wat voor code je daarvoor heb als iemand diej code weet wil diej gene mij dan mailen

kuzz juul

Hoi, helaas is er hiervoor geen code, tweelingen krijg je meestal gewoon automatisch in het spel, maar dan moet je wel geluk hebben.
Er is wel een hack te downloaden waarmee je alleen maar tweelingen krijgt bij de zwangerschappen. Je kunt hem op deze site downloaden:
http://forums.modthesims2.com/showthread.php?threadid=8165(Engelstalig)
Ik heb hem zelf ook nog niet uitgetest dus INSTALLEREN IS OP EIGEN RISICO!!

Juul  22. Geplaatst op 07 augustus 2005 om 11:46 uur   quotenieuw berichtemailedit 

wil asje bleift iemand mij hel;pen want ik wil heel graag het code voor een tweeling te krijgen please

Empire80  23. Geplaatst op 07 augustus 2005 om 12:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 22 juni 2005 om 21:17 schreef Lisette het volgende:
heeej,
Ik heb sinds kort de sims 2 studentenleven...
maar toen ik klaar was met mijn eigen studentenhuis bouwen kwam ik er achter dat je het aleen kon kopen en GEEN kamer huren!! Is er iets speciaals wat je moet doen voordat je er WEL een kamer kan huren? Is er iemand die me dit kan vertellen...

je kan geen eigen studenten huis bouwen.want als je zelf bouwt ken je het alleen maar kopen .de studenten huizen die staan , die ken je alleen maar huren

Patricia  24. Geplaatst op 07 augustus 2005 om 14:46 uur   quotenieuw berichtemailedit 

weet iemand de installatiecode coor de sims 2???al vast bedankt.

Sharon  25. Geplaatst op 08 augustus 2005 om 18:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heej kan iemand me helpuh??
ik wil een tweeling maar ik weet de code niej.

Joyce  26. Geplaatst op 08 augustus 2005 om 19:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heej..

Ik heb een tijdje gelede de sims 2 gehad.. Maar nu ben ik die cdrom kwijt.. Kan iemand mij helpen aan dit spel?! Misschien dat iemand het d00r kan sture via msn ofz0?!.. please help me....

Glenn  27. Geplaatst op 09 augustus 2005 om 10:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik weet de code niet kan iemand mij de code geven please???????????

Ikke  28. Geplaatst op 09 augustus 2005 om 16:15 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik wil heel graag de sims 2 kopen en ik heb nu via deze site:
http://www11.cd-wow.nl/detail_results_3.php?product_code=12329&subcat=pc&affid=13602 gezien dat het via die site maar 31,99 euro kost. Wie heeft het ook via deze site gekocht en weet of het betrouwbaar is?

My  29. Geplaatst op 09 augustus 2005 om 18:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 09 augustus 2005 om 16:15 schreef EliZe het volgende:
wie o wie kan mij helpen.. ik heb heel lang gewacht op de sims 2 en nu heb ik hem eindelijk, klopt die code niet!!
als jij de code weet, wil je hem dan alsjeblieft mailen!?!?!?!???
alvast bedankt!!!

My  30. Geplaatst op 09 augustus 2005 om 18:15 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heej ik heb sims 2 nu maar heb oowk sims 1 gehad daar had je een code voor dat het poppetje weer gelukkig word ( dat hij niet meer moe is enz. zijn die balkjes weer helemaal groen) maar is er ook zoon code voor sims 2 pleace help mij

groetjes

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 12, 13, 14, 15, 16

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X