the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > Sims 2
  Bc-girl  31. Geplaatst op 13 augustus 2005 om 09:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

De code voor sıms 2 ıs

DNRR GWHU 29UG 6VDP ZF34

veel plezıer ermee

Bc-girl  32. Geplaatst op 13 augustus 2005 om 09:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 08 augustus 2005 om 18:34 schreef Sharon het volgende:
heej kan iemand me helpuh??
ik wil een tweeling maar ik weet de code niej.

De code voor een tweelıng te krıjgen ıs: twinsr2cute ık heb hem zelf nog uıtgetest dus prbeer maar ff

Yvonne  33. Geplaatst op 13 augustus 2005 om 12:13 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hOoi
ik heb de sims 2 Ook, ik heb heb een code voor meteen 50.000 aan te maken en van 1.000 aan te maken. diej van 1000 weet k niej helemaal uit mijn hoofd. mare diej van 50.000 is : motherlode
k hOop dat je er wat aan hebt
grtz yvonne

Shurr  34. Geplaatst op 15 augustus 2005 om 17:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

PLLLLIIIIIEEEEZZZZZ HELP ME !!!!

Ik hep du sims 2 maar onzu computer had een virus dus hij lag uraf maar ik wil hem opnieuw instaleren maar ik ben mun @!#$ kwijt pliezz als je hem weet zeg ut meteen !!!

Dikke kuzz Shurr (not my real name!)

Shurr  35. Geplaatst op 15 augustus 2005 om 17:14 uur   quotenieuw berichtemailedit 

BC-girl hiiilll errug bedankt voor je code einduluk kan ik du sims weer spelun !!!!

Dikke kuzz Shurr Your my angel and i am de devil

Monique  36. Geplaatst op 20 augustus 2005 om 19:39 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 30 juni 2005 om 11:03 schreef Rianne het volgende:
Hallo, ik heb sindskort sims 2 maar ik kan geen muren bouwen! kan iemand mij misschien helpen??????? heel erg bedankt alvast

Hoi Rianne,

Heb jij al een oplossing gevonden hiervoor? Ik kan nl. ook geen muren bouwen, erg frustrerend. Ik hoor graag van je,

groetjes Monique

Lotjethebest  37. Geplaatst op 24 augustus 2005 om 11:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hey,
Ik heb een vraag!
Ik zou doodgraag de sims kunnen spelen maar jan je de sims 2 installeren zonder de sims 1 te hebben?
en kan je als je het spel geinstalleerd hebt ook zonder cd-rom spelen?

xxx Lotje xxx

Lailla  38. Geplaatst op 24 augustus 2005 om 13:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

He hallo allemaal

ik heb een probleempje
Ik heb pas sims 2 studentenleven gekocht, maar als ik hem installeer, dan vraag hij om cd 4 van de sims. Die stop ik erin maar hij blijft erom vragen, en reageert dus niet.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (please)

alvast bedankt!
Groetjes Lailla

Ikke  39. Geplaatst op 25 augustus 2005 om 21:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi, ik heb de sims 2 net en ik wil graag de code weten voor geld. Kun je mij helpen?

Marjoke  40. Geplaatst op 26 augustus 2005 om 10:21 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hey
eerst moet je ctrl+shift+c intypen
dan typ je Kaching in(je krijgt dan 1000 geld)
of motherlode(dan krijg je 50000 geld)
Hoe dat je die muren moet bouwen weet ik ook niet.
Is er echt niemand die dat weet?
Alvast bedankt!
xxxx

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 12, 13, 14, 15, 16

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X