the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > Sims 2
  Hallogirl  41. Geplaatst op 26 augustus 2005 om 16:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 24 augustus 2005 om 11:34 schreef Lotjethebest het volgende:

hey,
Ik heb een vraag!
Ik zou doodgraag de sims kunnen spelen maar jan je de sims 2 installeren zonder de sims 1 te hebben?
en kan je als je het spel geinstalleerd hebt ook zonder cd-rom spelen?

xxx Lotje xxx

Lotje
Op Je eerste vraag je moet geen sims 1 voor te hebben .
Je kan gewoon instoppen zonder de sims 1
En op je 2 vraag dat heb ik soms ook af gevraagt maar dat is niet zo je moet met de cd spelen anders doet het niet

Hallogirl  42. Geplaatst op 26 augustus 2005 om 16:14 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 24 augustus 2005 om 13:31 schreef Lailla het volgende:
He hallo allemaal

ik heb een probleempje
Ik heb pas sims 2 studentenleven gekocht, maar als ik hem installeer, dan vraag hij om cd 4 van de sims. Die stop ik erin maar hij blijft erom vragen, en reageert dus niet.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen? (please)

alvast bedankt!
Groetjes Lailla

Heb ik ook gehad...
Misshien moet je het opnieuw opstarten voor the sims studenten leven dan lukt het misshien en als het niet lukt spijt het me verzelijk

Hallogirl  43. Geplaatst op 26 augustus 2005 om 16:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 20 augustus 2005 om 19:39 schreef Monique het volgende:
[..]

Hoi Rianne,

Heb jij al een oplossing gevonden hiervoor? Ik kan nl. ook geen muren bouwen, erg frustrerend. Ik hoor graag van je,

groetjes Monique

Monique en Rianne.
Ik snap jullie probleem niet wat gebeurdt er dan als jullie dat doen??
Kom er een schrem en misshien kan je bij groen gras klikken en gewoon bewegen of jullie kunnen niet bij bouwen gewoon bij muren klikken.
Als dit niet lukt spijt het me dat ik jullie niet kan helpen

Baukje  44. Geplaatst op 27 augustus 2005 om 15:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo! Ik heb sinds gisteravond The sims 2, en nu al een probleem
Ik heb op een knopje geklikt zodat ik alles van boven kon @!#$ijken. Maar nu krijg ik hem niet meer "gewoon"!! Kan iemand mij helpen?? En trouwens: ik kan ook geen vloer plaatsen, dat wil ook niet. Hij is gebrand, net zoals een andere dvd maar die doet het helemaal. dus daar kan het niet aan liggen volgens mij...

xx Baukje

Baukje  45. Geplaatst op 27 augustus 2005 om 15:14 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 13 augustus 2005 om 12:13 schreef Yvonne het volgende:
hOoi
ik heb de sims 2 Ook, ik heb heb een code voor meteen 50.000 aan te maken en van 1.000 aan te maken. diej van 1000 weet k niej helemaal uit mijn hoofd. mare diej van 50.000 is : motherlode
k hOop dat je er wat aan hebt
grtz yvonne

de code voor 1000 simoleons(verkeerd gespeld) is kaching.

Natasja  46. Geplaatst op 27 augustus 2005 om 15:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heey
ik heb sims 2 en dat had ik laats ook aan een vriendin van
mij vertelt en zij wou hem graag menen om hem te braden
ik heb hem nu weer terug gekregen en als ik hem speel blijft hij
heel soms stil staan
hoe komt dat..?

John  47. Geplaatst op 29 augustus 2005 om 00:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi allemaal
we hebben de sims2 we kennen het spel maar onze vraag is (het klinkt stom)
maar hoe krijgen we andere kleren in het spel toegevoegd?we hebben weet ik hoeveel andere kleren
kan iemand ons helpen?????
alvast bedankt

Stijn  48. Geplaatst op 01 september 2005 om 06:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

je kunt me trouwens voor al jullie vragen mailen heb op iedere vraag wel een antwoord waar je wat aan hebt.

stijn_van_eck@hotmail.com

groeten

Jip  49. Geplaatst op 03 september 2005 om 09:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

dhe sims 2 is egt te vet en ik speel heet spel bijna elke dag.
en deze sait is heel erug klote want je kan niet eens de sims zelf spelen.
dus ik raad iedereen aan om deze sait niet meer te bezoeken want je komt hier eigenlijk om the sims te spelen TOCH!!!!!!!!!
SHIT SITE DUS.

-XXX- HET MEISJE DIE DEZE SITE HAAT -XXX-

Roos  50. Geplaatst op 04 september 2005 om 16:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 03 september 2005 om 09:02 schreef Jip het volgende:
dhe sims 2 is egt te vet en ik speel heet spel bijna elke dag.
en deze sait is heel erug klote want je kan niet eens de sims zelf spelen.
dus ik raad iedereen aan om deze sait niet meer te bezoeken want je komt hier eigenlijk om the sims te spelen TOCH!!!!!!!!!
SHIT SITE DUS.

-XXX- HET MEISJE DIE DEZE SITE HAAT -XXX-

Omg, jij bent een n00b zeker? Wij willen hier geen n00bs, dus weg jij of ik neem contact op met de beheerder van deze site!

Nu back ontopic>>

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 12, 13, 14, 15, 16

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X