the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > sims 2 instalatie code
  Bart  41. Geplaatst op 02 december 2006 om 18:21 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Wie heeft de code van Sims2 Huisdieren uitbreiding pakket??

Maxime  42. Geplaatst op 04 december 2006 om 20:04 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,
wie weet de installatie code van de sims2 het nachtleven? ik ben het blaadje kwijt
Graag zo snel mogelijk antwoorden

XX Maxime

Opperkonijn  43. Geplaatst op 04 december 2006 om 21:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

weet der iemand mss wa de @!#$ is van de sims 2 huisdieren, want da wilt mer nie lukke

Lara  44. Geplaatst op 10 december 2006 om 16:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben de code vergeten heb de blaatje kwijt kan jij het zegen plies

Simone  45. Geplaatst op 10 december 2006 om 21:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heehoi.
ik heb de code van nachtleven nu maar
er staat : Plaats cd/dvd 2
maar je hebt dan toch die cd van sims 2 nodig
maar die heb ik wel dus die doe ik er in
maar dan komt het er nog te staant hoezo dom
weet iemand iets?
xx simone

Sereen  46. Geplaatst op 11 december 2006 om 20:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ja haloo ik heb een vraag weten jullie een paar codes van sims 2
?? nou ja doeii xx sereen

Sereen  47. Geplaatst op 11 december 2006 om 20:25 uur   quotenieuw berichtemailedit 

kijk ff over die 2 cd's van sims2 huisdieren dan is het een uitbruidings pakket en dus zittehn er cd's bij nou doeii

Sereen  48. Geplaatst op 11 december 2006 om 20:26 uur   quotenieuw berichtemailedit 

sorry simone het was nachtleven maar dan zitten er waarschijn lijk 2 cd's bij
doeii

Joyce Vissers  49. Geplaatst op 12 december 2006 om 14:14 uur   quotenieuw berichtemailedit 

wie heeft de toeganscodes van de sims studentenleven ik ben mijn boekske kwijt

Ikke  50. Geplaatst op 12 december 2006 om 23:45 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heeft er iemand toevallig ook de code van de sims hotdate nog.. heb hem echt al super lang en wil hem weer eens uitproberen maar geen code.. HELP!!

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 74, 75, 76, 77, 78

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X