the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > gouden verlangens
  Esther  1. Geplaatst op 08 oktober 2006 om 17:20 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ik zit ook met t goude verlangen van isabel,ik begrijp niet hoe ze die ingredienten moet kopen ..kan iemand mij helpen ik zit al een hele tijd vast....boehoe

alvast bedankt

Kristof  2. Geplaatst op 11 oktober 2006 om 20:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi! Je koelkast voorraad is waarschijnlijk leeg. Hiervoor bel je een taxi en ga je naar de stad en ergens in de stad kun je eten kopen.

Succes!

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Kristof op 11 oktober 2006 om 20:44:00

Valentijn  3. Geplaatst op 01 november 2006 om 14:26 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik weet egt niet hoe je het doet hoor kan je het nog vertelen hoe het egt moet want zo lukt het niet

Kristof  4. Geplaatst op 01 november 2006 om 22:54 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 01 november 2006 om 14:26 schreef Valentijn het volgende:
ik weet egt niet hoe je het doet hoor kan je het nog vertelen hoe het egt moet want zo lukt het niet

Wel, je koelkast is leeg, dus je sims moet snel boodschappen doen zodat je sims nog voedsel kunnen krijgen.
Om boodschappen te doen bel je de taxi op en ga je naar de stad. Dan kun je naar openbare winkels gaan waar je je ingredienten kunt kopen. Natuurlijk moet je wel openbare steden in je buurt hebben gezet, anders kun je niet winkelen natuurlijk.

Ga bevoorbeeld naar het standaard buurt droomzicht, als je daar met de taxi de buurt verkend, daar kun je in de winkelstraat ingredienten kopen. (Jammer genoeg ben ik de straat naam ervan vergeten )

Hopelijk is het je nu duidelijker geworden, succes!

Valentijn  5. Geplaatst op 02 november 2006 om 15:44 uur   quotenieuw berichtemailedit 

bedankt dat je me helpt maar ik kan alleen wat voedsel kopen via de koelkast als ik de taxi bel dan staat er geen stad of droom zicht ik ben nog maar bij de derde locatie in de sims 2 zoals je al weet moet ik ingredienten kopen voor isabele dus hoe maak je dan een winkel centrum of plek waar je het kan kopen en hoe kan je koeskast leeg.

dankje wel dat je me helpt

Caatjee  6. Geplaatst op 11 november 2006 om 00:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi,

Als de vraag over het gouden verlangen van isabel over de sims 2 voor playstation is weet ik het antwoord wel!!!!

ik heb ook heel lang met dat probleem gezeten!!!!

je moet naar je koopcatologus gaan en daar kun je een groente tuintje kopen dan je groenten verbouwen en oogsten, je kan ook een fruitboompje kopen of een aquarium en dan de vis vangen!!!! hopelijk lukt het zo!!!!
succes!!!!!

Bianca  7. Geplaatst op 14 november 2006 om 16:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

weet iemand hoelang het duurt voor dat je sim zwanger kan worden of dat je er wat aan moet doen.
lukt namelijk niet bij mij.
alvast bedankt en groetjes

Pieter  8. Geplaatst op 12 juli 2007 om 22:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

over dat ingredienten kopen hoe maak je die koelkats leeg?

Diego  9. Geplaatst op 01 augustus 2007 om 20:58 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik denk dat ik je kan helpen,
je moet eerst en vooral het liefdesbed kopen je weet wel in de vorm van dat hartje.
dan laat je het vibereren en vrije je veel achter elkaar in het bed maar je moet natuurlijk getrouwt zijn he!!!!!!!!!
of als je ontvoerd bent verkracht iemand je en dan ben je ook zwanger maar als die je verkracht kan je dat wel niet zien he!!!!!!!

Diego  10. Geplaatst op 01 augustus 2007 om 21:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

he ik heb een code voor direct alle locaties vrij te spelen en een code voor geld als je hem wilt weten zeg je het maar he

Ga naar pagina: 1, 2, 3

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X