the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > gouden verlangens
  Sander  11. Geplaatst op 21 augustus 2007 om 13:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heey

weet iemand hoe je schatten opgraaft??

ik heb een metaaldetector en dan piept hij maar wat moet ik dan doen????

moet ik een schep kopen, kan iemand mij helpen??

alvast bedankt

Ik  12. Geplaatst op 29 september 2007 om 20:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik wil die code wel weten en als je zegt dat het niet mag dan ga ik huilen

Loes  13. Geplaatst op 04 januari 2008 om 10:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi
Ik heb de sims 1 deluxe en al die uitbreidingspakketten, maar nu wil ik zelf een winkel maken?
hoe doe ik dat?

groetjes loes

Job  14. Geplaatst op 12 januari 2008 om 17:10 uur   quotenieuw berichtemailedit 

[quote]Op 04 januari 2008 om 10:24 schreef Esther het volgende:
Hallo ik zit ook met t goude verlangen van isabel,ik begrijp niet hoe ze die ingredienten moet kopen ..kan iemand mij helpen ik zit al een hele tijd vast....boehoe
---------------------------------------------

Ja ik weet wat je moet doen!

Koop bij koopcatagorie een FRUITBOOM,AQUARIUM of een FRUITSTEK
dan moet je water geven
en dan oogsten
Dan kom je verder als het goed is!

Mellissa  15. Geplaatst op 27 januari 2008 om 11:19 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 01 november 2006 om 22:54 schreef Kristof het volgende:
[..]

Wel, je koelkast is leeg, dus je sims moet snel boodschappen doen zodat je sims nog voedsel kunnen krijgen.
Om boodschappen te doen bel je de taxi op en ga je naar de stad. Dan kun je naar openbare winkels gaan waar je je ingredienten kunt kopen. Natuurlijk moet je wel openbare steden in je buurt hebben gezet, anders kun je niet winkelen natuurlijk.

Ga bevoorbeeld naar het standaard buurt droomzicht, als je daar met de taxi de buurt verkend, daar kun je in de winkelstraat ingredienten kopen. (Jammer genoeg ben ik de straat naam ervan vergeten )

Hopelijk is het je nu duidelijker geworden, succes!

BuDankT .. Ik KwaM Er OoWk NiejJ uIt.. ByeEe
KisSs MeLLisSaatjjUh

Hooi  16. Geplaatst op 08 juli 2008 om 10:37 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ingredienten kopen:

Je moet bij koopcatalogus! en dan een fruitboompje kopen!! zo kan je het vervullen alleen je gaat dan niet gelijk naar het volgende level???

HELPP!!

IK heb een verlangen: Isabel helpen Ik weet niet hoe je dat moet doen??

WIE KAN MIJ helpen ik denk wel dat het een gouden verlangen is maar wie weet het Als je het weet stuur ff trugg

Lizzy  17. Geplaatst op 08 juli 2008 om 10:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb een verlangen maar ik weet niet wat ik er mee moet!

De verlangen heet: help isabel..laat haar gouden dromen uitkomen

Hoe moet ik dat vervullen ik weet haast wel zeker dat het een gouden verlangen is maar hoee???

Weet iemand hoe je dat moet doen laat hier ff een berichtje achter
Ik kom elke dag ff kijken of iemand wat achter gelaten heeft!

Alvast dankjewel!!!

Groetjess.. Lizzy

Ufw7  18. Geplaatst op 28 februari 2009 om 13:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 08 juli 2008 om 10:41 schreef Lizzy het volgende:
Ik heb een verlangen maar ik weet niet wat ik er mee moet!

De verlangen heet: help isabel..laat haar gouden dromen uitkomen

Hoe moet ik dat vervullen ik weet haast wel zeker dat het een gouden verlangen is maar hoee???

Weet iemand hoe je dat moet doen laat hier ff een berichtje achter
Ik kom elke dag ff kijken of iemand wat achter gelaten heeft!

Alvast dankjewel!!!

Groetjess.. Lizzy

Je moet overschakelen naar Isabel

door op L2 te drukken (of R2 weet het niet zeker) en je moet op de zelfde kavel zijn als Isabel

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Ufw7 op 28 februari 2009 om 13:54:54

Stevano  19. Geplaatst op 30 mei 2009 om 11:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Geef die code maar

Deborah  20. Geplaatst op 08 juli 2009 om 09:37 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hey allemaal,
Ik zit met een probleem op de sims 2 op de computer?
Hoe kun je zo een mobieltje kopen of een MP3?
Help!!!

Ga naar pagina: 1, 2, 3

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X