the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > sims2 huisdieren
  Charlotte  91. Geplaatst op 31 oktober 2008 om 21:40 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 05 oktober 2008 om 14:06 schreef Paulien het volgende:
[..]

Heey!
Hartistkke bednakt! Bij my doet de ocde 't !

thankss !

AAAAH!!! Zoooo mega vet bedankt!! IK BEN ZOO BLIJ!!
Tnx!!

Charlotte  92. Geplaatst op 31 oktober 2008 om 21:46 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 31 oktober 2008 om 21:40 schreef Charlotte het volgende:
[..]

AAAAH!!! Zoooo mega vet bedankt!! IK BEN ZOO BLIJ!!
Tnx!!

Hoodie@!#$..
hij kapt er mee bij 94% was net zo blij... :'(

Sebastiaan  93. Geplaatst op 16 november 2008 om 17:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 19 januari 2007 om 20:09 schreef Chippo het volgende:
Hoi,

Ik heb een halsband voor mn hond gekocht, alleen hoe moet ik haar dat ding om doen???
En hoe kan je de honden laten paren Ik wil pups.

XXX Mij

Koop een spiegel en kies dan dier veranderen.
Koop een hondenhok zorg dat het dikke maatjes zijn laat een sim die goed bevriend is met fikkie zeggen pups maken met andere fikkie.
Als het goed is krijgen ze pups

Dronkeen  94. Geplaatst op 10 december 2008 om 14:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

weten jullie die instalatie code??

XXX

Bernette  95. Geplaatst op 20 december 2008 om 14:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hey wie kan ik helpen?

Amber  96. Geplaatst op 20 december 2008 om 16:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hey wie kan ik helpen om te verzorgen van de dieren?

Bernette  97. Geplaatst op 20 december 2008 om 16:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hey sy ik heb je bericht gelezen en ik heb je msn op geschreven.

ffvan bernette

Ann  98. Geplaatst op 31 december 2008 om 12:21 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 17 november 2006 om 22:02 schreef Amy het volgende:
ik ben ook de handleiding kwijt en heb dus de code niet, wel jammer. je hebt niks aan de code van een ander want elke cd-rom heeft zijn eigen code. groot probleem voor mij dus want ik heb de sims 2 en de sims huisdieren maar ben die van de sims 2 kwijt dus kan geen van beide meer spelen =(

groetjes amy

de code van andere werken ook. bij mij tenminste wel

Ann  99. Geplaatst op 31 december 2008 om 12:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 10 december 2008 om 14:08 schreef Dronkeen het volgende:
weten jullie die instalatie code??

XXX

moet je naar de eerste pagina van dit gesprek dingetje

Dore  100. Geplaatst op 17 januari 2009 om 15:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

iedereen is hier de gebruiksaanwijzigingen kwijt, maar ik ben de cd-rom kwijt. weet er iemand hoe je het spel toch nog kan spelen zonder cd-rom?

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 9, 10, 11, 12, 13

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X