the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > sims2 huisdieren
  Jessica  101. Geplaatst op 31 januari 2009 om 17:48 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 03 november 2006 om 20:04 schreef Anoniempje het volgende:
HAAaij
ik weet de instalatie code van de
sims 2 pets..

het is 4w2s-7bs3-jejd-qqq8-t7uw

Bedankt voor de code ben er erg blij mee!

Lindsey  102. Geplaatst op 18 maart 2009 om 16:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 31 januari 2009 om 17:48 schreef Lynn het volgende:
hey ik heb de sims2 huisdieren mijn probleem is da de code niet lees baar is kan iemand mij helpen aub zou her zeeer graag spelen

ik moet het instaleren maar er is geen cd rom voor te instaleren

Lindsey  103. Geplaatst op 18 maart 2009 om 16:10 uur   quotenieuw berichtemailedit 

pleaaas help me in ik moet iets instaleren maar ik hbe aleen het spel gekocht wheee ik wil het zo graag spelen

Kajip  104. Geplaatst op 25 maart 2009 om 13:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

tnx ik was al heel lang opzoek ernaar geen enkele klopte maar deze eindelijk wel
tnx

Babetta  105. Geplaatst op 09 april 2009 om 18:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heey,

weet iemand hoe je de hondenkaten bij sims 2 huisdieren een goeden relatie kan doen. beantwoord plies :$.

Want ik wil puppy`s'/kitten`s.

Babetta  106. Geplaatst op 09 april 2009 om 18:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 09 april 2009 om 18:08 schreef Babetta het volgende:
heey,

weet iemand hoe je de honden/katen bij sims 2 huisdieren een goeden relatie kan doen. beantwoord plies :$.

Want ik wil puppy`s\'/kitten`s.

Babetta  107. Geplaatst op 09 april 2009 om 18:12 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 18 maart 2009 om 16:10 schreef Lindsey het volgende:
pleaaas help me in ik moet iets instaleren maar ik hbe aleen het spel gekocht wheee ik wil het zo graag spelen

heyy.
wel ke heb je gekoocht ik weet bijna allen codes hoe en waarom zo .

Dafne.  108. Geplaatst op 10 mei 2009 om 13:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hee,, ik heb de sims2 huisdieren alleen,, ik weet niet hoe ik een weerwolf kan worden, ik heb namelijk ook de sims2 nachtleven en seizoenen enzo en ook apartementsleven,, alleen ik weet niet hoe een weerwolf eruit ziet en hoe je daardoor gebeten kan worden :$...
zou iemand me kunnen helpen?
-.x

Sarah  109. Geplaatst op 28 september 2009 om 14:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 20 december 2006 om 15:53 schreef Karoline het volgende:
Hai, ja dat is dus wel een probleempje denkik, want iedereen zit hier codes te typen enzo maar iedereen heeft een andere code staan op de achterkant van zijn boekje! en bij elke cd-rom past waarschijnlijk dus ook maar 1 code, niet? Nuja ik ben niet zeker ofzo, maar de codes die ik hier lees zijn allemaal verschillend, en bovendien ook nog anders dan mijn Sims2 code. Dus... Je moet gewoon naar de winkel gaan & je kasticketje laten zien & hulp vragen! X Karoline,

Jua 'n nu zeggen ze dat 'k heel mijn doosje moet opsturen ><
+ 5 euro
Tip; Leen noojt iets uit aan iemand anders

Corrie5jan  110. Geplaatst op 07 november 2009 om 14:56 uur   quotenieuw berichtemailedit 

kan iemand mij helpen .ik heb de orginele sims2 en huisdieren, nu zit de kat al dagen vast op de kattenbak, ik heb hem al weggegeven is nu wel bij nieuwe fam, maar ook nog op de kattenbak, vreemd toch. gr corrie

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 9, 10, 11, 12, 13

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X