the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > sims2 huisdieren
  Amy  11. Geplaatst op 17 november 2006 om 22:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben ook de handleiding kwijt en heb dus de code niet, wel jammer. je hebt niks aan de code van een ander want elke cd-rom heeft zijn eigen code. groot probleem voor mij dus want ik heb de sims 2 en de sims huisdieren maar ben die van de sims 2 kwijt dus kan geen van beide meer spelen =(

groetjes amy

Jorine  12. Geplaatst op 06 december 2006 om 14:55 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heey

Heeft iemand de sims 2 huisdieren installatiecode?

HELP ME PLEASE!

GROETJES

Erik  13. Geplaatst op 11 december 2006 om 20:58 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb sims 2 geinstalleerd en erna sims huisdieren maar aan het einde vraagt hij om CD 4 als ik die erin leg doet hij het niet hij blijft om CD 4 vragen wat kan dat zijn en is er misschien iemand die hier ook last van heeft?

Karoline  14. Geplaatst op 20 december 2006 om 15:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hai, ja dat is dus wel een probleempje denkik, want iedereen zit hier codes te typen enzo maar iedereen heeft een andere code staan op de achterkant van zijn boekje! en bij elke cd-rom past waarschijnlijk dus ook maar 1 code, niet? Nuja ik ben niet zeker ofzo, maar de codes die ik hier lees zijn allemaal verschillend, en bovendien ook nog anders dan mijn Sims2 code. Dus... Je moet gewoon naar de winkel gaan & je kasticketje laten zien & hulp vragen! X Karoline,

Kristof  15. Geplaatst op 20 december 2006 om 22:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 20 december 2006 om 15:53 schreef Karoline het volgende:
Hai, ja dat is dus wel een probleempje denkik, want iedereen zit hier codes te typen enzo maar iedereen heeft een andere code staan op de achterkant van zijn boekje! en bij elke cd-rom past waarschijnlijk dus ook maar 1 code, niet? Nuja ik ben niet zeker ofzo, maar de codes die ik hier lees zijn allemaal verschillend, en bovendien ook nog anders dan mijn Sims2 code. Dus... Je moet gewoon naar de winkel gaan & je kasticketje laten zien & hulp vragen! X Karoline,

Eindelijk iemand die het door heeft op the-sims startkabel! In bent één van die weinigen in dit forum die het door heeft. Gefeliciteerd!

Ludwien  16. Geplaatst op 04 januari 2007 om 19:15 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hey
ik ben opzoek naar een site waar je sims2 huisdieren (trialversie) kunt downloaden of een site waar je de handleiding er van vind kan iemand mij helpen ?

Amber  17. Geplaatst op 15 januari 2007 om 22:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi iedereen,

heeft er ondertussen al iemand de code voor the sims pets??? heb hetzelfde probleem

groetjes amber

Chippo  18. Geplaatst op 19 januari 2007 om 20:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi,

Ik heb een halsband voor mn hond gekocht, alleen hoe moet ik haar dat ding om doen???
En hoe kan je de honden laten paren Ik wil pups.

XXX Mij

Toebah  19. Geplaatst op 23 januari 2007 om 15:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo ik krijg vandaag de sims 2 huisdieren maar moet je daarvoor ook de sims 2 hebben?plies help mij

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Toebah op 23 januari 2007 om 15:43:42

Kristof  20. Geplaatst op 24 januari 2007 om 13:14 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 23 januari 2007 om 15:41 schreef Toebah het volgende:
hallo ik krijg vandaag de sims 2 huisdieren maar moet je daarvoor ook de sims 2 hebben?plies help mij

Daarvoor heb je inderdaad De Sims 2 versie voor nodig om De Sims 2 Huisdieren te kunnen spelen.

De sims 2 huisdieren is namelijk een uitbreiding voor De Sims 2.

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 9, 10, 11, 12, 13

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X