the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > sims2 huisdieren
  Simson  21. Geplaatst op 24 januari 2007 om 21:43 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 03 november 2006 om 20:04 schreef Anoniempje het volgende:
HAAaij
ik weet de instalatie code van de
sims 2 pets..

het is 4w2s-7bs3-jejd-qqq8-t7uw

ik weet de code van sims 4398-3847384-1378

Centa  22. Geplaatst op 25 januari 2007 om 16:04 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heejjj bedankt voor de installatie code!!!!!

Tamara  23. Geplaatst op 27 januari 2007 om 22:45 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 19 januari 2007 om 20:09 schreef Chippo het volgende:
Hoi,

Ik heb een halsband voor mn hond gekocht, alleen hoe moet ik haar dat ding om doen???
En hoe kan je de honden laten paren Ik wil pups.

XXX Mij

daarvoor moet je met je sim op de spiegel klikken en dan de naam vn de hond zoeken en er op klikken en dan krijg je zo een venster gelijk je by een sim krygt en dan ga je gewoon die halsband omdoen en vr pups moet je 2 honden/katten hebben vn het zelfde geslagt en die moeten een goede relatie hebbe mt 1 van je sims dan klik je op 1 vn je honden en dan komt er puppy/kitten maken en je hebt ook een hondenhok nodig waar ze het in kunnen doen

Marieke  24. Geplaatst op 28 februari 2007 om 11:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heeft misschien ook iemand de code
voor sims 2 seizoenen?

Fiametta  25. Geplaatst op 12 april 2007 om 23:25 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hey , ik heb de sims 2 en wil het instaleren maar ben de handleiding kwijt en daarop staat vanachter de code voor de cd , zou iemand die weten en kunnen geven AUB x

Muismatje  26. Geplaatst op 13 april 2007 om 15:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Als je je code kwijt bent..dan moet je in de hand leiding kijken.. wat je moet doen....
Je kan niet een andere code gebruiken van iemand anders want die staat niet geregistreerd op de CD-Rom zelf..
Volgens mij moet je iets op sturen naar EA.. (adres staat er in ) + 5 euro er bij ofzo.. en dan krijg je wt je wilt als goed iss..
Suc6!
Kus Ik

Tess  27. Geplaatst op 20 april 2007 om 20:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hooii!!,

Ik heb een vraagje:
als ik een kapsel download doe ik openen en dan selecteren dan extract to dan mijn documenten dan EA Games dan sims 2 en dan collections dan komt dat kapsel niet in mijn spel!! en als ik kleding download dan kom dat wel in me spel. Mijn vriendin heeft als ze openen en dan selecteren dan extract to dan mijn documenten dan EA Games dan sims 2 doet, daarna staat er Downloads maar bij mij staat dat er niet Als iemand dit weet mail me dan naar: tess_koppie_krauw@hotmail.com Ik hoop dat er iemand reageert. Alvast bedankt

M.v.g. Tess.

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Tess op 20 april 2007 om 20:34:35

Breggjjeehh..  28. Geplaatst op 23 april 2007 om 17:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heej weet iemand wat de code van the sims 2 pets downlaod ??

Brren  29. Geplaatst op 25 april 2007 om 19:17 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hooii
iCk ben de mijne ook kwijt!!!!!![code]
en ps bij nachtleven heb ik iemand anders mn code gegeven en dat werkte ook
xxx brenda
heb jij een code
maiill ::::::::: brenda_beckers@hotmail.com

V10  30. Geplaatst op 31 mei 2007 om 19:31 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik heb de sims huisdieren gekocht en bij de installatie vraagt de computer plaats disc 4, wat betekend dat heb wel de gewone sims 2.
v10

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 9, 10, 11, 12, 13

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X