the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > sims2 huisdieren
  Anton  31. Geplaatst op 07 juni 2007 om 12:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ki wil de sims 2 instaleren maar ik heb de cd code niet.
kan iemand hem me astjeblieft toesturen?

Remco Koons..  32. Geplaatst op 17 juni 2007 om 10:16 uur   quotenieuw berichtemailedit 

yo ik heb sims 2 van een maat te lenen en ik wou hem graag kopieren kan iemand mij zeggen hoe dat moet

Prutje  33. Geplaatst op 17 juni 2007 om 11:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hey ik krijg het niet voormekaar om mijn huisdier een halsband om te doen
hoe doe je da?

Selina De ..  34. Geplaatst op 23 juni 2007 om 21:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

kei koel ze echt coooooooooooooooooooool

Selina De ..  35. Geplaatst op 23 juni 2007 om 21:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

kei koel ze echt coooooooooooooooooooool

Karoline  36. Geplaatst op 25 juni 2007 om 17:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoii ik had ook een vraagje,nou ik heb de sims huisdieren gekocht, maar ik wil graag verder gaan met mijn familie vanuit de gewone sims.. kan ik ze laten overkomen naar sims 2 huisdieren? of gaat dat niet? indien iemand me kan helpen.. doen alsjeblieft! karoline!!

Ik  37. Geplaatst op 26 juni 2007 om 18:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo 4w2s-7bs3-qqq8-t7uw

Amanda  38. Geplaatst op 27 juni 2007 om 13:40 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heey

wie weet de instaleer code van de sims 2 ik kan hem nu niet insteleren wie kan mij helpen

xxx amanda

X Mii  39. Geplaatst op 30 juni 2007 om 13:26 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heei
ben jij een lekkertje voor de cam
meide en jonges add me
as je iets wil doen [voor cam]
x_Moii@hotmail.com

Evaaa  40. Geplaatst op 05 juli 2007 om 21:00 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 20 december 2006 om 15:53 schreef Karoline het volgende:
Hai, ja dat is dus wel een probleempje denkik, want iedereen zit hier codes te typen enzo maar iedereen heeft een andere code staan op de achterkant van zijn boekje! en bij elke cd-rom past waarschijnlijk dus ook maar 1 code, niet? Nuja ik ben niet zeker ofzo, maar de codes die ik hier lees zijn allemaal verschillend, en bovendien ook nog anders dan mijn Sims2 code. Dus... Je moet gewoon naar de winkel gaan & je kasticketje laten zien & hulp vragen! X Karoline,

Nope dat maakt niet uit. EA produceert al die CD's in hoogtempo, en gaan zeker niet elke cdrom anders maken.

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 9, 10, 11, 12, 13

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X