the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > sims2 huisdieren
  Evaaa  41. Geplaatst op 05 juli 2007 om 21:03 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 25 juni 2007 om 17:50 schreef Karoline het volgende:
Hoii ik had ook een vraagje,nou ik heb de sims huisdieren gekocht, maar ik wil graag verder gaan met mijn familie vanuit de gewone sims.. kan ik ze laten overkomen naar sims 2 huisdieren? of gaat dat niet? indien iemand me kan helpen.. doen alsjeblieft! karoline!!

ja het kan wel, alleen dan moet je de map "EA-games" uit "mijn documenten" kopieren naar bv. je buroblad. dan installer je de sims huisdieren, en plaats je de map EA-games weer terug naar je documenten. Als ze iets over vervangen vragen. moet je dat gewoon doen. Ik hoop dat ik je hiermee een beteje heb geholpen...!

Laura  42. Geplaatst op 06 juli 2007 om 12:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hee wil iemand aub de code van Sims 2 huisdieren geven, ik heb het spel nu al best lang ik probeerden hem eerst te istalleren maar toen was de code fout. Ik heb na lang zoeken de code toen gevonden op internet. Maar nu moest me computer leeggehaald worden. Nu wil ik Sims2 Huisdieren weer spelen maar ik heb de code niet opgeschreven die toen goed was!
Wil iemand mij aub de goede code geven!?
Dankje.

Vraag!!  43. Geplaatst op 08 juli 2007 om 19:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo!!

Ik heb twee Vragen:

Wie weet de installatiecode voor:

* Sims2 Seizoenen??
* Sims2 Feest-accessoires??

Graag zo snel mogelijk antwoorden

Alvast bedankt

Glenda  44. Geplaatst op 10 juli 2007 om 15:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hey,

weet iemand hoe je bij de sims 2 pets ps2 de code voor max all motives moet ingeven? ik heb het al duizend maal geprobeerd en het lukt mij niet. De kabouter kan ik tevoorschijn halen, het ligt denk ik aan die d-pad. nar het schijnt zijn dat de pijltjes, maar het lukt bij mij niet. Kan iemand mij helpen?

mvg

Glenda

*-angel-*  45. Geplaatst op 12 juli 2007 om 14:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallow, ik heb een klein probleemje met de sims 2 huisdieren.
ik ben sins kort de sims 2 weer gaan spellen en heb bijna alle sims 2 geinstalleerd tot de sims 2 huisdieren. het spel start wel op zo als normaal maar, ik kan geen mensen of huisjes neer zetten mischien dat jullie er iets op weten.

alvast bedankt als jullie hier een oplosing voor weten.

met vriendelijke groeten

cherry

*-angel-*  46. Geplaatst op 12 juli 2007 om 14:13 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi hier heb je de installatiecode van de Seizoenen van de sims 2 helaas weet ik zelf ook nie van de Feest-accessoires

-Sims 2: Seizoenen: 6DRZ-F33C-CWL4-TDL7-4UR6

QUOTE:
Op 08 juli 2007 om 19:49 schreef VRAAG!! het volgende:
Hallo!!

Ik heb twee Vragen:

Wie weet de installatiecode voor:

* Sims2 Seizoenen??
* Sims2 Feest-accessoires??

Graag zo snel mogelijk antwoorden

Alvast bedankt

*-angel-*  47. Geplaatst op 12 juli 2007 om 14:16 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 06 juli 2007 om 12:22 schreef Laura het volgende:
Hee wil iemand aub de code van Sims 2 huisdieren geven, ik heb het spel nu al best lang ik probeerden hem eerst te istalleren maar toen was de code fout. Ik heb na lang zoeken de code toen gevonden op internet. Maar nu moest me computer leeggehaald worden. Nu wil ik Sims2 Huisdieren weer spelen maar ik heb de code niet opgeschreven die toen goed was!
Wil iemand mij aub de goede code geven!?
Dankje.

hooi ik heb een code en ik hoop dat deze het doet want hij doet het wel bij mij hier is tie

-Sims 2: Huisdieren: AHNW-MG5V-XBOX-LRLD-RULE

Joan  48. Geplaatst op 21 juli 2007 om 12:44 uur   quotenieuw berichtemailedit 

De code van de sims 2 huisdieren =

AW7F-D3F6-DS94-3SM7-M3TS

A.U.B.

xxxx xxxxx xxxx xxxx xxxx

JOann

Romy  49. Geplaatst op 26 juli 2007 om 17:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heeee allemaal,
wie weet waar ik de sims 2 huisdieren gratis kan downloaden?
Plies help me!
Mail me maar!
xx
Romy

Couffie  50. Geplaatst op 29 juli 2007 om 15:37 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heey allemaal!
Het lijkt me eigenlijk niet echt verstandig om de sims 2 te downloaden. Wie weet kunnen er virussen in zitten. Het verstandigste is om de sims 2 gewoon (en huisdieren, etc.) in de winkel te kopen. Dan heb je geen enkel ricico . Je moet het natuurlijk zelf weten wat je doet, maar dit lijkt me het verstandigste.

Couffie

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Couffie op 29 juli 2007 om 15:40:10

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 9, 10, 11, 12, 13

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X