the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > sims2 huisdieren
  Raylo  81. Geplaatst op 18 mei 2008 om 00:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

je moet ook eerst de cheat gnome doen

Soupie  82. Geplaatst op 05 juli 2008 om 12:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

mensen die dit lezen jullie hoeven niet meer installatie codes meer vragen ofzo ant iedreen heeft een andere code en dat staat ook op de cd en daroom zegt het in incorrect gewoon naar waar jue hebt gekocht heen gaan en of
naar www.ea.com en contacht opnemen zo was het bij ook

Mail naar amelie_soupie@live.nl voor info of als je een cheats voor me hebt van de sims 2 op ps2

Doeii

Faufje  83. Geplaatst op 10 juli 2008 om 16:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

kan er iemand mij helpen.
ik heb vandaag de sims 2 huisdieren gekocht.
ik kwam heel blij naar huis, kstopte de cd in min computer. Toen merkte ik op 97% stopte hij met installeren en gaf de cd een fout bij het kopiŽren van de cd. Dus ik kan hem nu niet spelen!!
graag antwoord

Dieweetikwel  84. Geplaatst op 08 augustus 2008 om 15:51 uur   quotenieuw berichtemailedit 

wie weet whaar ik de sims 2 huisdieren kan downloaden?

...  85. Geplaatst op 15 augustus 2008 om 12:40 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Thankx voor de code

Paulien  86. Geplaatst op 05 oktober 2008 om 14:06 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 12 juli 2007 om 14:16 schreef *-angel-* het volgende:
[..]

hooi ik heb een code en ik hoop dat deze het doet want hij doet het wel bij mij hier is tie

-Sims 2: Huisdieren: AHNW-MG5V-XBOX-LRLD-RULE

Heey!
Hartistkke bednakt! Bij my doet de ocde 't !

thankss !

Paulien  87. Geplaatst op 05 oktober 2008 om 14:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 05 juli 2008 om 12:59 schreef Soupie het volgende:
mensen die dit lezen jullie hoeven niet meer installatie codes meer vragen ofzo ant iedreen heeft een andere code en dat staat ook op de cd en daroom zegt het in incorrect gewoon naar waar jue hebt gekocht heen gaan en of
naar www.ea.com en contacht opnemen zo was het bij ook

Mail naar amelie_soupie@live.nl voor info of als je een cheats voor me hebt van de sims 2 op ps2

Doeii

Mens, lul niet zo dom.
Ik ben myn installatie code ook kwijt. Ik heb 'm nu al voor de 3e keer geinstalleerd. Maar hij doet 't gewoon hoor !
Ik haal ook elke keer een andere code van dee site!

xxx

Sanne  88. Geplaatst op 09 oktober 2008 om 20:07 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo!!
Ik heb sims 2 huisdieren cdrom wel maar sims 2 zelf (al die 4 de instaletie cdroms) heb ik niet.
Is er 1 of ander foefje hoe ik sims 2 huisdieren dan toch kan spelen?

Alice  89. Geplaatst op 31 oktober 2008 om 16:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik heb sims 2 en sims 2 Familiepret - accessoires
Maar ben van beide de handleiding kwijt dus ook de code..
Weet iemand de code of is dat niet allemaal het zelfde?

Groetjes

Charlotte  90. Geplaatst op 31 oktober 2008 om 21:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallow,, ik heb een big problem,,,
Ik heb de sims 2 en de sims 2 huisdieren maar gaat ie weer zeggen dat de toeganscode van de sims 2 huisdieren niet werkt! Egt vet bale dus,, heeft iemand een code die ik miss effe kan gebruiken please? Ik zou heeeel blij zijn

xx xme

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 9, 10, 11, 12, 13

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X