the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > Sims 2 loopt vast
  Supermassive  1. Geplaatst op 30 december 2006 om 10:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heey,

Ik heb uiteindelijk The Sims 2 gekocht en heb het geinstalleerd en al, maar nu loopt het altijd vast als het is aan het laden. Er komt ook zo'n venstertje op:
"Het programma is vastgelopen en wordt nu afgesloten"
Altijd krijg ik dit. Hoe komt dat en wat kan ik er aan doen?

Alvast bedankt xx

Liefkippetje  2. Geplaatst op 30 april 2008 om 18:40 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heey,

Ik heb de sims 2, geinstalleerd, met nachtleven, studentenleven en feest accessoires. Op de site modthesims2 heb ik heel veel gedownload, en met het daarvoor bestemde programma Q xpress geinstalleerd. Maar nu loopt het altijd vast als het spel aan het laden is: het programma is vastgelopen en wordt nu afgeloten. Wat kan ik hieraan doen.
Als ik sims opnieuw installeer en niet de dowloads erbij via Q xpress dan doet die het wel, alleen ik wil gewoon kunnen spelen met mijn downloads.

Alvast bedankt xx

S.  3. Geplaatst op 24 november 2008 om 23:10 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 30 april 2008 om 18:40 schreef Liefkippetje het volgende:
Heey,

Ik heb de sims 2, geinstalleerd, met nachtleven, studentenleven en feest accessoires. Op de site modthesims2 heb ik heel veel gedownload, en met het daarvoor bestemde programma Q xpress geinstalleerd. Maar nu loopt het altijd vast als het spel aan het laden is: het programma is vastgelopen en wordt nu afgeloten. Wat kan ik hieraan doen.
Als ik sims opnieuw installeer en niet de dowloads erbij via Q xpress dan doet die het wel, alleen ik wil gewoon kunnen spelen met mijn downloads.

Alvast bedankt xx

Shirley  4. Geplaatst op 20 januari 2009 om 16:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hey, Ik heb nu ook dit probleem... hoe heb jij het opgelost??

Groeten
Shirley

Shirley  5. Geplaatst op 20 januari 2009 om 16:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik bedoel dat hij de melding geeft:
"Het programma is vastgelopen en wordt nu afgesloten"
kan iemand mij vertellen hoe ik dat oplos?

Tanisha  6. Geplaatst op 09 augustus 2010 om 11:46 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi, mijn sims loopt ook steeds vast zo irritant
ik heb de sims nu al een paar jaar maar is nog nooit vast
gelopen en toen mijn vader mijn laptop openmaakten
ging het mis
weet iemand wat
bedankt

Dikke-ikke  7. Geplaatst op 08 oktober 2010 om 16:40 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heeey, ik heb wat dingetjes gedownload voor sims 2, maar nu als ik hem wil opstarten bij het laden krijg ik het bericht: the sims is vastgelopen en word nu afgesloten

ik vind dit echt erg want ik deelde het spel ook met mijn zusje, maar ik wil weten hoe ik hier vanaf kom ik wil weer kunnen simsen! HELP ME ASJEBLIEFT

xxx

Leonie  8. Geplaatst op 23 oktober 2010 om 14:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo!
ik heb het zelfde probleem en wil graag ook weer kunnen spelen ik krijg het altijd als ik een familie wil gaan creeŽn.
wie kan mij alsjeblieft helpen

Daisy  9. Geplaatst op 30 oktober 2010 om 17:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ,
als ik de sims 2 erin heb gestopt dan gaat hij laden en dan stop ie oppeens met laden en dan kan ik niet verder komen
en als ik nou eenmaal speel loopt hij altijd vast ik weet niet of het nu ook zo is
ik weet echt niet wat ik moet doen
kunnen jullie mij misschien helpen
mijn zussen zitten maar te spelen alleen ik kan niet spelen .

stuur mij pleas een mail.
a.u.b.

EDIT:
Dit bericht is gewijzigd door: Daisy op 30 oktober 2010 om 17:04:02

Menno  10. Geplaatst op 10 augustus 2011 om 20:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Als ik mijn Sims 2 opstart lukt het gewoon, alleen ik krijg in het begin een scherm met 'wilt u deze downloads inschakelen? ze kunnen gevaarlijk zijn'. Nou, ik heb ze dus uitgeschakeld en ik wil dan naar mijn buurt, en dan krijg ik ook 'het spel is vastgelopen en wordt afgesloten'.
Gegevens;
-Ik heb bijna alle expansions
-Ik heb ook best veel gedownload (haar en kleding) van 'TheSimsResource'
-Ik heb Vista
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ook al heb ik nog niet echt een antwoord gezien in het forum.

Doei,

Ga naar pagina: 1, 2

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X