Supermassive | | 1. Geplaatst op 30 december 2006 om 10:05 uur |    |
| Heey,
Ik heb uiteindelijk The Sims 2 gekocht en heb het geinstalleerd en al, maar nu loopt het altijd vast als het is aan het laden. Er komt ook zo'n venstertje op: "Het programma is vastgelopen en wordt nu afgesloten" Altijd krijg ik dit. Hoe komt dat en wat kan ik er aan doen?
Alvast bedankt xx
|
Liefkippetje | | 2. Geplaatst op 30 april 2008 om 18:40 uur |    |
| Heey,
Ik heb de sims 2, geinstalleerd, met nachtleven, studentenleven en feest accessoires. Op de site modthesims2 heb ik heel veel gedownload, en met het daarvoor bestemde programma Q xpress geinstalleerd. Maar nu loopt het altijd vast als het spel aan het laden is: het programma is vastgelopen en wordt nu afgeloten. Wat kan ik hieraan doen. Als ik sims opnieuw installeer en niet de dowloads erbij via Q xpress dan doet die het wel, alleen ik wil gewoon kunnen spelen met mijn downloads.
Alvast bedankt xx
|
S. | | 3. Geplaatst op 24 november 2008 om 23:10 uur |    |
|
QUOTE: Op 30 april 2008 om 18:40 schreef Liefkippetje het volgende: Heey,
Ik heb de sims 2, geinstalleerd, met nachtleven, studentenleven en feest accessoires. Op de site modthesims2 heb ik heel veel gedownload, en met het daarvoor bestemde programma Q xpress geinstalleerd. Maar nu loopt het altijd vast als het spel aan het laden is: het programma is vastgelopen en wordt nu afgeloten. Wat kan ik hieraan doen. Als ik sims opnieuw installeer en niet de dowloads erbij via Q xpress dan doet die het wel, alleen ik wil gewoon kunnen spelen met mijn downloads.
Alvast bedankt xx
|
Shirley | | 4. Geplaatst op 20 januari 2009 om 16:27 uur |    |
| Hey, Ik heb nu ook dit probleem... hoe heb jij het opgelost??
Groeten Shirley
|
Shirley | | 5. Geplaatst op 20 januari 2009 om 16:28 uur |    |
| ik bedoel dat hij de melding geeft: "Het programma is vastgelopen en wordt nu afgesloten" kan iemand mij vertellen hoe ik dat oplos?
|
Tanisha | | 6. Geplaatst op 09 augustus 2010 om 11:46 uur |    |
| hoi, mijn sims loopt ook steeds vast zo irritant ik heb de sims nu al een paar jaar maar is nog nooit vast gelopen en toen mijn vader mijn laptop openmaakten ging het mis weet iemand wat bedankt
|
Dikke-ikke | | 7. Geplaatst op 08 oktober 2010 om 16:40 uur |    |
| heeey, ik heb wat dingetjes gedownload voor sims 2, maar nu als ik hem wil opstarten bij het laden krijg ik het bericht: the sims is vastgelopen en word nu afgesloten
ik vind dit echt erg want ik deelde het spel ook met mijn zusje, maar ik wil weten hoe ik hier vanaf kom ik wil weer kunnen simsen! HELP ME ASJEBLIEFT
xxx
|
Leonie | | 8. Geplaatst op 23 oktober 2010 om 14:24 uur |    |
| hallo! ik heb het zelfde probleem en wil graag ook weer kunnen spelen ik krijg het altijd als ik een familie wil gaan creeën. wie kan mij alsjeblieft helpen
|
Daisy | | 9. Geplaatst op 30 oktober 2010 om 17:02 uur |    |
| Hallo , als ik de sims 2 erin heb gestopt dan gaat hij laden en dan stop ie oppeens met laden en dan kan ik niet verder komen en als ik nou eenmaal speel loopt hij altijd vast ik weet niet of het nu ook zo is ik weet echt niet wat ik moet doen kunnen jullie mij misschien helpen mijn zussen zitten maar te spelen alleen ik kan niet spelen .
stuur mij pleas een mail. a.u.b.
EDIT: Dit bericht is gewijzigd door: Daisy op 30 oktober 2010 om 17:04:02
|
Menno | | 10. Geplaatst op 10 augustus 2011 om 20:38 uur |    |
| Hallo,
Als ik mijn Sims 2 opstart lukt het gewoon, alleen ik krijg in het begin een scherm met 'wilt u deze downloads inschakelen? ze kunnen gevaarlijk zijn'. Nou, ik heb ze dus uitgeschakeld en ik wil dan naar mijn buurt, en dan krijg ik ook 'het spel is vastgelopen en wordt afgesloten'. Gegevens; -Ik heb bijna alle expansions -Ik heb ook best veel gedownload (haar en kleding) van 'TheSimsResource' -Ik heb Vista Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ook al heb ik nog niet echt een antwoord gezien in het forum.
Doei,
|