the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > Algemeen > Registratie code sims 3
  ZoŽ  31. Geplaatst op 16 juli 2012 om 14:47 uur   quotenieuw berichtemailedit 

HEEY.
ik heb mijn sims3 op markplaats gekocht, en ik wou vandaag mij zelf registreren op sims3.nl, maar mijn @!#$ is dus al in gebruik, heeft iemand een @!#$ die hij zelf niet gebruikt maar aan mij wilt geven zodat ik me zelf wel kan registeren?!

groetjes

Iris  32. Geplaatst op 16 juli 2012 om 19:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb wel een registratie code maar ik ben het spel nu kwijt, ik heb een cd nodig om het te spelen.

Waar hebben jullie het spel gedownload?

xx Iris

Joyce  33. Geplaatst op 22 juli 2012 om 13:29 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Als je de code van de sims 3 beestenbende zoekt probeer dan deze:

5RR9-UPMY-NHNE-WK3X-6CWD link: http://www.simsplace.nl

groetjes Joyce

Hallo  34. Geplaatst op 31 juli 2012 om 18:55 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik heb pas sims3 gekocht ik verheugde me erop om te spelen en nu heb ik geen registratiecode kan iemand het me geven alsjeblieft

Louise  35. Geplaatst op 04 september 2012 om 17:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

7TSA-GBSG-NTHU-VNTP-XRLD link: http://www.simsplace.nl deze werkt echt! die andere werkte ook niet bij mij toen ben ik verder gaan zoeken en heb deze gevonden!

Ellen  36. Geplaatst op 24 september 2012 om 22:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hee
ik heb nu sims 3 gedownload maar heb ik een registratie code en de code"S die hier staan werken niet

Ellen  37. Geplaatst op 24 september 2012 om 22:43 uur   quotenieuw berichtemailedit 

nu heb ik tevaak me code ingevuld over zo no is tie gedactieveerd ofzo en nu ???

Kiekeboe  38. Geplaatst op 07 oktober 2012 om 19:59 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb de sims 3 van internet gedownload.
Maar nu wil ik me registreren op internet, dus ik een registratiecode opzoeken, doen ze het allemaal niet!
Er staat ook bij dat je ook zonder code kan registreren.
Maar bij mij zegt hij dan: we hebben onvoldoende informatie.
Iemand idee hoe dat kan?
tnx!

Kiekeboe  39. Geplaatst op 08 oktober 2012 om 16:22 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 29 september 2011 om 20:39 schreef Floris het volgende:
[..]

Thx hij werkt!!!

Als registratie code of als intstallatie code??
Bij mij doet hij het namelijk niet

Christine  40. Geplaatst op 09 oktober 2012 om 10:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben de registratie code kwijt van sims 3 levens weg heeft iemand voor mij mischien de code. ik heb hem een keer aan me zus gegeve om te instalere en sins dien het boekje nooit meer trug gezien

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X