the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > Algemeen > Registratie code sims 3
  Janne  51. Geplaatst op 09 mei 2013 om 11:34 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi allemaal,
ik heb pas geprobeerd de Sims 3 Studententijd te installeren,
maar hij wilde niet werken. Als ik hem probeer op te starten, zegt het startprogramma "Er is een fout opgetreden tijdens het opstarten". En wat behoorlijk irritant is en harstikke vervelend, is dat de andere uitbreidingen en het 'basisspel'(de gewone Sims3) ook niet meer werken. Ik heb alles verwijderd van Sims3 (alle uitbreidingen en het basisspel) en opnieuw ge´nstalleerd, maar het basisspel en Studententijd doen het nog steeds niet. Weet een van jullie of het misschien aan een programma op de computer ligt? Of misschien heb ik iets niet ge´nstalleerd op de computer wat wel noodzakelijk is als je wilt spelen? Het vreemde is, dat voordat ik Studententijd probeerde te installeren, alles van Sims3 het wel deed.
Hebben jullie tips?
Groetjes Janne

Miepie  52. Geplaatst op 12 juni 2013 om 18:39 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hee hee, ik heb de sims 3 al een poosje maar hij loopt steeds vast en dan moet ik het weer opnieuw doen echt enorm irritant is dat! Dus ik heb hem op nieuw ge´nstaleert maar het hielp geen ene bal en ik ben het serie nummer ook nog eens kwijt dankzij mn pa! Alle serie nummers die ik op google vond heb ik geprobeert maar allemaal werkte ze niet wie kan mij helpen

groetjes een meisje die haar geld terug wilt

Maurits  53. Geplaatst op 10 juli 2013 om 08:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 08 september 2010 om 16:36 schreef Angel het volgende:
[..]

werkt nie :$$$$

Werkt wel, bij mij wel teminste
thx voor de code man
XDXDXDXDXDXDXDXD

Zekie  54. Geplaatst op 14 juli 2013 om 14:25 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hoi ik heb ooit de sims 3 gekocht en gedownload. nu wil ik hem opnieuw downloaden maar ik heb die registratiecode niet meer. wat moet ik nu doen??

groetjes ,

zekie

Iza  55. Geplaatst op 05 augustus 2013 om 15:18 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi!

Ik heb de sims 3van mijn nicht geleent alleen ze heeft het hoesje niet en ik wil de sims 3 installteren maar het lukt niet, ik weet de code niet en zij ook niet. Iemand codes? mail me: Izabelamik@hotmail.com

Britt  56. Geplaatst op 07 augustus 2013 om 07:01 uur   quotenieuw berichtemailedit 

heey !

ik heb pas de sims,
ik ben alleen de registratiecode kwijt :$
hebben julie er ÚÚn voor me?
zou je die dan alsjeblieft kunnen geven!

groetjes van mij x

Femke Paana..  57. Geplaatst op 22 augustus 2013 om 09:50 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heei,
Je kan beneden bij Noa kijken, Noa, BEDANKT
Ik was helemaal aan het stressen en nu niet meer

xxjavascript:AddText('%20')

Lorien  58. Geplaatst op 30 oktober 2013 om 12:56 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo heb een vraag over de sims3
de nieuwe versie

hallo ik wil sims3 opstarten en dat lukt niet

er staat origin instaleren en had da gedaan
en toen stont er productie code invoeren
maar vind het niet waar dat staat kunnen julie me aub helpen
toch bedankt

groetjes

Lorien Cherchye

Leann  59. Geplaatst op 04 januari 2014 om 16:14 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik heb sims 3 beestenbende en ik had hem verwijdert maar ik wil het weer spelen maar ik heb die code niet meer kan

XX-mij

Gloria  60. Geplaatst op 25 januari 2014 om 18:04 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 11 juli 2009 om 22:32 schreef gloria het volgende:
[..]

ik heb de sims 2 en daar vind je die op de achterkant van de handleiding
ps: het is dezelfde als instalatiecode

javascript:AddText(' ')javajavascript:AddText(' ')script:javascript:AddText(' ')AddText(' ')javascrjavascript:AddText(' ')ipt:AddText(' javascript:AddText(' ')')

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X