Lucy | | 61. Geplaatst op 17 maart 2014 om 17:57 uur |    |
| HoiHoi iedereen 
Ik moet mijn Sims 3 spel de code opnieuw invoeren, er staat alleen; "Code is al eens gebruikt. Ik heb die van jullie allemaal geprobeerd, sommige deden het, en toe stond er, er is een fout opgetreden, en sommige helemaal niet. Help me aljullieblieft!
Kuss. Luus
|
Lola | | 62. Geplaatst op 08 april 2014 om 19:49 uur |    |
| Hallo probeer deze code om basis pakket sims 3 : 9PXX-3PAB-PAJZ-W5EP-N57K
|
Gerda | | 63. Geplaatst op 16 juni 2014 om 10:54 uur |    |
| Hallo allemaal,
Ook ik zit met een probleem over de code van de sims 3. Ik heb de sims 3 over gekocht van iemand, dus hij is tweedehands. Toen ik um wou installeren, moest ik eerst origin installeren en me daarop aanmelden. Daarna moest ik de productscode invoeren. Maar die gaf aan dat deze code al in gebruik was. En dat komt dus doordat de vorige eigenaar van het spel die code al heeft ingevoerd met haar account. En je kan maar met 1 account op die code. Dus ik kan um niet meer gebruiken.
Heeft iemand nog een code die WEL werkt? Alle codes die hier op het forum staan werkten bij mij niet. 
Alvast bedankt!!
|
Rob | | 64. Geplaatst op 17 augustus 2014 om 15:33 uur |    |
| Hallo,
Ik voor mijn zoontje een paar Simms cd's op marktplaats gekochtmaar nu vragen ze om een Origin code. Heeft iemand nog een code voor mij, want de product code uit het hoesje van de cd is al in gebruik.
Alvast hartelijk bedankt
Gr Rob
|
Saartje | | 65. Geplaatst op 12 november 2014 om 13:23 uur |    |
| help my heb geen registratsie code
|
Saartje | | 66. Geplaatst op 12 november 2014 om 13:36 uur |    |
| sorry lola werkt niet
|
Sanne.star. | | 67. Geplaatst op 27 november 2014 om 18:25 uur |    |
| ik ben mijn productcode kwijt :/ weet iemand waar die staat ofzo?...ik heb op de doos gezocht maar daan staan veel code`s op en het info bladje ben ik kwijt dankjewel alvast
|
Yari | | 68. Geplaatst op 14 januari 2015 om 17:09 uur |    |
| Ik ben mijn code van de sims beestebende kwijt als je er een hebt help me dan pls bedankt op voorhand
|
Jeremiah | | 69. Geplaatst op 28 januari 2015 om 17:09 uur |    |
| Heluuuuuuuuuuup!!!!
Beste... weet ik veel!,
Ik heb gisteren sims 3 gekocht en mijn code werkt. Dus mijn vraag is: kunnen jullie mij er een geven?
Als je er een hebt en ze zegt zou dat echt TOPPIE!! zijn alvast bedankt
Liefs, Jeremiah
|
Jeremiah | | 70. Geplaatst op 28 januari 2015 om 17:11 uur |    |
| sanne normaal staat het op de infoblaadje. hehe 
|