the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > Algemeen > Registratie code sims 3
  Lucy  61. Geplaatst op 17 maart 2014 om 17:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

HoiHoi iedereen

Ik moet mijn Sims 3 spel de code opnieuw invoeren, er staat alleen; "Code is al eens gebruikt. Ik heb die van jullie allemaal geprobeerd, sommige deden het, en toe stond er, er is een fout opgetreden, en sommige helemaal niet. Help me aljullieblieft!

Kuss. Luus

Lola  62. Geplaatst op 08 april 2014 om 19:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo probeer deze code om basis pakket sims 3 : 9PXX-3PAB-PAJZ-W5EP-N57K

Gerda  63. Geplaatst op 16 juni 2014 om 10:54 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo allemaal,

Ook ik zit met een probleem over de code van de sims 3. Ik heb de sims 3 over gekocht van iemand, dus hij is tweedehands. Toen ik um wou installeren, moest ik eerst origin installeren en me daarop aanmelden. Daarna moest ik de productscode invoeren. Maar die gaf aan dat deze code al in gebruik was. En dat komt dus doordat de vorige eigenaar van het spel die code al heeft ingevoerd met haar account. En je kan maar met 1 account op die code. Dus ik kan um niet meer gebruiken.

Heeft iemand nog een code die WEL werkt? Alle codes die hier op het forum staan werkten bij mij niet.

Alvast bedankt!!

Rob  64. Geplaatst op 17 augustus 2014 om 15:33 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo,

Ik voor mijn zoontje een paar Simms cd's op marktplaats gekochtmaar nu vragen ze om een Origin code.
Heeft iemand nog een code voor mij, want de product code uit het hoesje van de cd is al in gebruik.

Alvast hartelijk bedankt

Gr Rob

Saartje  65. Geplaatst op 12 november 2014 om 13:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

help my heb geen registratsie code

Saartje  66. Geplaatst op 12 november 2014 om 13:36 uur   quotenieuw berichtemailedit 

sorry lola werkt niet

Sanne.star.  67. Geplaatst op 27 november 2014 om 18:25 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben mijn productcode kwijt :/
weet iemand waar die staat ofzo?...ik heb op de doos gezocht maar daan staan veel code`s op en het info bladje ben ik kwijt
dankjewel alvast

Yari  68. Geplaatst op 14 januari 2015 om 17:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik ben mijn code van de sims beestebende kwijt als je er een hebt help me dan pls bedankt op voorhand

Jeremiah  69. Geplaatst op 28 januari 2015 om 17:09 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heluuuuuuuuuuup!!!!

Beste... weet ik veel!,

Ik heb gisteren sims 3 gekocht en mijn code werkt. Dus mijn vraag is: kunnen jullie mij er een geven?

Als je er een hebt en ze zegt zou dat echt TOPPIE!! zijn alvast bedankt

Liefs, Jeremiah

Jeremiah  70. Geplaatst op 28 januari 2015 om 17:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

sanne normaal staat het op de infoblaadje. hehe

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X