the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > Algemeen > Registratie code sims 3
  Patrick  71. Geplaatst op 08 maart 2015 om 08:53 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Goedemorgen, mijn dochter heeft gisteren Sims3 gekocht Origin is geinstaleerd met eigen ID, vervolgens moet ze dan de sims3 registreren en krijgt ze de melding dat de code al gebruikt zou zijn?!
Alles staat goed.
Verder heb ik ergens gelezen dat op de site van Origin je ook zou kunnen ingloggen waarna je de code ook zou kunnen verzilveren, echter hierbij moet je dan een mailadres invoeren terwijl zij alleen een ID code heeft gekregen. Kortom wie kan ons aub helpen?

Me  72. Geplaatst op 11 juli 2015 om 11:30 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 15 juli 2010 om 10:08 schreef Noa het volgende:
hier is een registratie code (voor de sims 3): Gj99-vx9z-p4wc-fp4u-grld. link: http://www.simsplace.nl
groetjes moi

Thanks! Hij werkt, ben bij mn pa en was mn CD hier vergeten en nu verveel ik me dus ga ik maar de sims spelen maar heb het hoesje niet meegenomen xD.

Nathalie  73. Geplaatst op 18 augustus 2015 om 21:19 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hee !

ik heb pas de sims 3 gedownload.
alleen zit ik nu met een probleem .
ik heb geen registratie code
Dus als je er 1 hebt ...
zou je hem dan alsjeblieft kunnen geven !

Groetjes van Mij

Julia.kalemba  74. Geplaatst op 22 augustus 2015 om 18:24 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo gisteren heb ik sims 3 beestenbende gekocht maar de code was niet goed als iemand een code voor sims 3 beestenbende heeft aub schrijf het hieronder

Dxmx  75. Geplaatst op 01 november 2015 om 09:49 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 13 mei 2011 om 14:19 schreef Tanja het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het ook. Thanks.

hey! bij wil wil die de code niet accepteren wat nu ?

Kees  76. Geplaatst op 15 november 2015 om 19:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

gebruik deze: C6LU-ZDBB-S94F-3S9W-KRLD

Ik Ben Ik  77. Geplaatst op 01 januari 2017 om 10:23 uur   quotenieuw berichtemailedit 

ik ben mij sims 3 code kwijt kan iemand er een sturen die werkt aub thxx

Kelisjah  78. Geplaatst op 19 februari 2017 om 16:35 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heej, heeft iemand een registratie code voor een weredbundel, een assesoirespakket of de sims 3 showtime? Heeft iemand deze codes voor mij? Mail me me dan: Kelisjahxmuis@gmail.com

xxx

Titi  79. Geplaatst op 06 juni 2017 om 19:08 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Haiii wil graag de sims 2 spelen maar heb al 4 code's ingevoerd maar er gebeurt niks! plzz help

Jorit  80. Geplaatst op 03 augustus 2017 om 20:28 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 30 augustus 2011 om 18:01 schreef Iza het volgende:
hoi
ik heb net de SIMS 3 gedownload op mijn laptop.
en als u de achterkant van de SIMS 3 niet hebt kan ik u vertellen wat de code is.
de code is: gj99-vx92-p4wc-fp4u
veel plezier met de SIMS 2 downloaden!
met vriendelijke groet Iza

yo de code werkt not op mijn computer

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X