the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > Algemeen > Registratie code sims 3
  Jade  81. Geplaatst op 25 augustus 2017 om 17:27 uur   quotenieuw berichtemailedit 

QUOTE:
Op 03 augustus 2017 om 20:28 schreef Jorit het volgende:
[..]
yo de code werkt not op mijn computer

same

Lindsey  82. Geplaatst op 03 december 2017 om 21:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hey. Ik heb twee jaar geleden de sims 3 voor het laatst gespeeld en nu wil ik het terug downloaden maar ze zeggen dat mijn code al in gebruik is. Ik heb het al proberen in te zilveren of in te wisselen maar ze blijven dat zeggen. Verschillende mensen hebben al gezegd dat ik de Sims 3 ook zonder Origin kan spelen maar ik heb geen idee hoe.

Weet iemand anders dat wel?

Ik heb ook al de code geprobeerd die men hier vermeld maar ze zeggend dat die niet geldig is.

Kan iemand me helpen?

Shereen  83. Geplaatst op 02 november 2019 om 17:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

kan iemand alsjeblieft de registratiecode voor sims 3 sturen en snel please en ook het liefst ook vandaag niet een maand later alvast bedankt
groetjes shereen

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X