the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > Sims 2
  Paddy  151. Geplaatst op 16 januari 2011 om 08:41 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hallo weet u mieschien de code van de sims 2 al vast bedankt paddyjansen@hotmail.com

Kiki  152. Geplaatst op 17 februari 2011 om 17:45 uur   quotenieuw berichtemailedit 

HEEJ MAN DIE CODE DOET HET NIET

Esmee Picavet  153. Geplaatst op 20 maart 2011 om 09:32 uur   quotenieuw berichtemailedit 

De code voor tweelingen is: forcetwins

Danine-sim  154. Geplaatst op 12 augustus 2011 om 18:19 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb een vraagje mijn sim is net tiener geworden maar veel balkjes staan rood en elke keer als je der dan wilt laten eten omdat ze honger heeft kan ze dat niet omdat ze ook te moe er voor is zo krijg ik die balkjes niet echt groen wat moet ik doen ? alvast bedankt

Chaims  155. Geplaatst op 06 april 2013 om 15:42 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Ik heb onlangs de sims 2 nachlvene gekocht, nu heb ik problemen met het invoeren van het @!#$ . ik vul het nochtans juist in maar er komt telkens dat de code verkeerd is terwijl ik het juist nieuw heb gekocht . ik heb totaal geen verstand van dit soort dingen kan er iemand me helpen? Alvast bedankt !

Ga naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, , 12, 13, 14, 15, 16

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X