the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > gouden verlangens
  Deborah  21. Geplaatst op 08 juli 2009 om 09:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hey,
geef mij die codes maar!!!

Pietjepuk  22. Geplaatst op 07 september 2009 om 19:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Heei allemaal!

Ik zit met een heftig probleem,
ik speel Sims 2 op de Playstation alleen ik
kom niet verder bij de verlangen: Raoul helpen.
Raoul moet het licht weer zien ofzo?
WIE KAN MIJ HELPEN?

Natasha  23. Geplaatst op 20 september 2009 om 17:38 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoi!
Ik zit ook met dat probleem. Op de 3e locatie (waar je die gouden verlangen dus moet vervullen), staan al 3 fruitbomen, 3 groententuintjes en 1 aquarium. Je moet de boompjes en tuintjes dus water geven en oogsten (en bij het aquarium de vissen voeren en vangen). Maar dan?
Want als ik dat gedaan heb, dan is het verlangen nog niet vervuld. Moet je dan misschien nog wat eten kopen ofzo? En wat voor eten?

Hoihoi  24. Geplaatst op 14 oktober 2009 om 19:11 uur   quotenieuw berichtemailedit 

IK ZIT MET EEN BIG PROBLEM!

ik heb verlangen op playstation en dat heet
Raoul helpen... Alleen hoe doe je dat, want
ik kan hem niet spelen

xx
ALVAST BEDANKT!

Ik Weet Het..  25. Geplaatst op 18 oktober 2009 om 15:55 uur   quotenieuw berichtemailedit 

op de playstation 2sims3de locatie.
ik ga naar taxiplaats en dan klik ik erop
dan zie ik alleen kinkelaar en weg met kustweg en geef stad ofzo

Anoniem  26. Geplaatst op 18 april 2017 om 16:18 uur   quotenieuw berichtemailedit 

hey wij zitten met het zelfde probleem hoe ga je naar de stad we kunnen alleen naar andere huizen ?

Ga naar pagina: 1, 2, 3

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X