the-sims

Zoeken.nl - Zoek in alle zoekmachines
Cabla - Maak zelf ook een kabel over The sims
Op zoek naar The sims? - Zoek The sims in alle zoekmachines
Start een campagne - jouw website over The sims, direct in beeld

Home

Nieuw bericht

Forum info

Zoeken

Onderwerp
toevoegen aan favorieten lijst The-sims > Forum > De Sims 2 > Sims is ziek!
  Karoline  1. Geplaatst op 20 december 2006 om 15:57 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hai, Ik heb even een vraagje, bij de gewone Sims 2 is mijn personage heel erg ziek, om de 5 minuten loopt hij naar het toilet om te braken..nu weet ik van andere keren dat er dan een kadertje kwam staan met: laat je sim rusten, hij is ziek, blabla.. dus dan deed ik dat ook, en dan was hij weer gauw genezen. maar nu heb ik dit al vanaf de eerste dag dat ik mijn sim liet wonen in zijn huis, al direct dus, en ik probeer alles, te fitnessen, want hij was dik, te laten rusten, niet te veel te laten eten,.. ik heb ook geen kadertje gekregen met dat hij ziek is maar dit is wel erg vervelend! Heeft nog iemand dit probleem? of gehad ? in het boekje vind ik er niets over.. en ik wil dit graag oplossen!! Als je weet wat ik moet doen, help me dan please want het is echt vervelend nu.. x karolineee.

Kristof  2. Geplaatst op 20 december 2006 om 23:02 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hier 2 tips:

1. Heb je ook op de hygiene gelet? Er mag namelijk nergens vuil liggen in het huis. Desnoods bel je de poetsvrouw even op.
2. Eten die een paar dagen oud is, is niet goed voor je sims, daar gaan jouw sims ook erg veel van braken en worden ze ziek. Eten waar een groene rook over hangt wilt zeggen dat het eten slecht is, maak dat je sims daar dus niet van eten!

Naima  3. Geplaatst op 17 december 2014 om 22:52 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hallo ik ben naima en op mijn gsm heb ik sims freeplay ik vind het een leuk spelletje maar ik kan dan niet zeggen zo van doe dat want dan druk ik op het voorwererp maar dan gebeurt er niets want allemaal zijn ze aan het braken en alles un zo groen gekleurd van eten proper...kunnen jullie mij aub helpen want ik wil er zo snel vanaf want heel het huis ligt vol met braaksel

Na´ke  4. Geplaatst op 13 maart 2020 om 14:05 uur   quotenieuw berichtemailedit 

Hoe zorg je dat sims gaan braken of plassem of de grond, je kunt er niet voor zorgen dat ze het wel doen, maar waarom doen ze het dan soms wel, al zijn alle balkjes vol?

Ga naar:
Om Startkabel.nl goed te laten functioneren maken we gebruik van cookies:Prima, deze melding niet meer weergeven
X